Hoe wijzig ik mijn factuur- of postadres?
Om uw factuur- of postadres te wijzigen kunt u contact opnemen met de afdeling Financiële Administratie. Deze is elke werkdag tussen 08:30 en 18:00 uur telefonisch bereikbaar op 030-2669666. Bij telefonisch contact vragen we u uw klantnummer, klantnaam en reden van contact te vermelden, zodat we u snel kunnen helpen. U kunt uw wijzigingen ook doorgeven per mail (boekhouding@mkbclickservice.nl) of per brief (Zonnebaan 39, 3542 EB Utrecht, t.a.v. MKB ClickService).
Hoe vraag ik een kopie van mijn factuur aan?
U kunt uw facturen inzien via My MKB ClickService, uw persoonlijke klantenzone. Dit biedt u ook de mogelijkheid om uw facturen af te drukken en in te zien of u eventuele onbetaalde facturen heeft. Facturen verstuurd vóór juni 2024 zijn niet zichtbaar in de klantenzone, deze kunt u opvragen door contact op te nemen met de afdeling Financiële Administratie. Deze is elke werkdag tussen 08:30 en 18:00 uur telefonisch bereikbaar op 030-2669666. Bij telefonisch contact vragen we u uw klantnummer, klantnaam en reden van contact te vermelden, zodat we u snel kunnen helpen. U kunt ook een kopie aanvragen per mail (boekhouding@mkbclickservice.nl) of per brief (Zonnebaan 39, 3542 EB Utrecht, t.a.v. MKB ClickService).
Kan ik mijn factuur ook per post ontvangen?
Ja, u kunt uw factuur per post ontvangen. U dient dit bij de afdeling Financiële Administratie aan te geven. Deze is elke werkdag tussen 08:30 en 18:00 uur telefonisch bereikbaar op 030-2669666. Bij telefonisch contact vragen we u uw klantnummer, klantnaam en reden van contact te vermelden, zodat we u snel kunnen helpen. Daarnaast kunt u uw verzoek indienen per mail (boekhouding@mkbclickservice.nl) of per brief (Zonnebaan 39, 3542 EB Utrecht, t.a.v. MKB Clickservice).
Wat moet ik doen als ik mijn factuur op dit moment niet kan betalen?
Als u uw factuur niet kunt betalen, dient u contact op te nemen met de Klantenservice. Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar op het nummer 030-2669666 of per mail (ccs@mkbclickservice.nl). Bij telefonisch contact vragen we u uw klantnummer, klantnaam en reden van contact te vermelden, zodat we u snel kunnen helpen. De medewerkers van onze klantenservice geven u advies en zullen er alles aan doen om samen met u tot een oplossing te komen.
Hoe zet ik een automatische incasso stop?
Om uw automatische incasso stop te zetten dient u schriftelijk contact op te nemen met de afdeling Financiële Administratie. Dit kan zowel per mail (boekhouding@mkbclickservice.nl) als per brief (Zonnebaan 39, 3542 EB Utrecht, t.a.v. MKB ClickService).
Hoe voeg ik een nieuwe bankrekening toe voor automatische betalingen?
Om een nieuw bankrekeningnummer toe te voegen dient u schriftelijk contact op te nemen met de afdeling Financiële Administratie. Dit kan zowel per mail (boekhouding@mkbclickservice.nl) als per brief (Zonnebaan 39, 3542 EB Utrecht, t.a.v. MKB ClickService).
Waarom factureren jullie voor- en achteraf?
In het verleden factureerden wij vooraf, dit is nu gewijzigd naar achteraf. Achteraf factureren geeft ons de mogelijkheid om alles op tijd gereed te maken voor de klant. Bij sommige klanten factureren wij nog steeds vooraf omdat dit van toepassing was op het moment van het ingaan van hun eerste contract. Voor hen is er niets veranderd en verloopt de facturering zoals zij gewend zijn.
Wanneer valt iets onder nacalculatie?
Wij gaan over tot nacalculatie als:
- De klant een budgetverandering aan ons doorgeeft nadat er al gefactureerd is.
- De Kamer van Koophandel-gegevens van de klant veranderd zijn en wij dit voor de facturatie nog niet hebben doorgevoerd in ons systeem.
- Het AdWords-budget van de klant gedurende de overeenkomstduur niet besteed is. Wij zullen ons inspannen om het betaalde AdWords-budget te spenderen door bijvoorbeeld een maand een hoger budget in te zetten als de maand ervoor minder is uitgegeven. Als het AdWords-budget hierna nog steeds niet is besteed, kan de klant het resterende bedrag terugvragen. Het terugbetalen van niet uitgegeven budget gebeurt alleen wanneer een overeenkomst ten einde is gekomen.
Kan ik de automatische incasso verschuiven naar een andere datum?
Helaas is het niet mogelijk om de datum van de automatische incasso te verplaatsen. De datum waarop wij incasseren hangt af van de startdatum van uw contract. Indien het niet lukt om te incasseren, dan doen wij een week later een tweede poging tot incasso. Om die reden is het niet mogelijk de facturatie te verschuiven naar een datum die u beter uitkomt.
Wat is mijn betalingstermijn?
De betalingstermijn is 8 dagen.
Naar welk rekeningnummer kan ik mijn factuurbedrag overmaken?
U kunt het bedrag van uw factuur overmaken op het volgende rekeningnummer: IBAN: NL72 BNPA 0227 6671 66 (t.n.v. Proximedia Nederland). Ons BIC-nummer is BNPANL2A.
Ik wil mijn contract niet verlengen. Wat is mijn opzegtermijn?
Als u uw contract niet wilt verlengen, dient u dit drie maanden vóór einddatum aan ons door te geven. Dit doet u door ons een aangetekende brief te sturen (Zonnebaan 39, 3542 EB Utrecht, t.a.v. MKB ClickService). U kunt ook opzeggen door een e-mail te sturen naar onze klantenservice (ccs@mkbclickservice.nl).
Wat is de einddatum van mijn contract?
Als u informatie wilt over uw overeenkomstduur, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op het nummer 030-2669666 of via e-mail (ccs@mkbclickservice.nl). Bij telefonisch contact vragen we u uw klantnummer, klantnaam en reden van contact te vermelden, zodat we u snel kunnen helpen.
Ik ga stoppen met mijn onderneming. Wat nu?
Als u gaat stoppen met uw onderneming, dient u een aangetekende brief te sturen (Zonnebaan 39, 3542 EB Utrecht, t.a.v. MKB ClickService). U kunt ook een e-mail sturen naar onze klantenservice (ccs@mkbclickservice.nl). Vermeld in uw brief of mail altijd uw bedrijfsnaam en klantnummer.
Hoe bereik ik mijn projectbeheerder?
U kunt uw projectbeheerder bereiken via zijn of haar persoonlijke mailadres, of per telefoon door te bellen naar 030-2669666 (tijdens werktijden). Bij telefonisch contact vragen we u uw klantnummer, klantnaam en reden van contact te vermelden, zodat we u snel kunnen helpen.
Kan ik een afspraak maken op jullie kantoor?
U bent van harte welkom om langs te komen op ons kantoor in Utrecht, dit is uitsluitend mogelijk op afspraak. Onze medewerkers zijn bereikbaar via hun persoonlijke mailadres en tijdens werktijden op het telefoonnummer 030-2669666. Bij telefonisch contact vragen we u uw klantnummer, klantnaam en reden van contact te vermelden, zodat we u snel kunnen helpen.
Ik ben mijn inloggegevens kwijt van mijn persoonlijke pagina. Hoe vraag ik deze opnieuw op?
U kunt contact opnemen met uw projectbeheerder, hij of zij kan u voorzien van nieuwe inloggegevens. Tijdens werktijden kunt u telefonisch contact opnemen op het nummer 030-2669666 of u kunt een e-mail sturen naar het persoonlijke mailadres. Bij telefonisch contact vragen we u uw klantnummer, klantnaam en reden van contact te vermelden, zodat we u snel kunnen helpen.